ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Όταν πήγα στο χώρο εργασίας μου συνειδητοποίησα ότι η παραπάνω εταιρία δεν είχε κάλυψη στην περιοχή ειδοποίησα τηλεφωνικά την εταιρία και με διαβεβαίωσε ότι θα το λύση το πρόβλημα . Μετά από τρεις μήνες και ενώ πλήρωνα κανονικά των λογαριασμό το πρόβλημα δεν είχε λυθεί. Ξανά επικοινώνησα με την εταιρία wind και μου είπε ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην περιοχή και θα το έλυναν.
Από τον Αύγουστο του 2009 μέχρι και των Απρίλιο του 2010 πλήρωνα κανονικά τα πάγια στην εν λόγω εταιρία χωρίς να έχει καταγεγραμμένες εξερχόμενες κλήσεις αφού δεν μπορούσα να πραγματοποιήσω κλήσεις λογά μην κάλυψης σήματος Από την εταιρία.
Τον Απρίλιο του 2010 ξαναπήρα στην εταιρία για την επίλυση του θέματος και η υπάλληλος της εταιρίας wind μου απάντησε έχετε δίκιο αλλά την επόμενη φορά να προσέχετε τι υπογράφεται.
Όντως μετά από αυτή την επικοινωνία η εταιρία συνέχιζε να μου στέλνει λογαριασμό για το παραπάνω τηλέφωνο δεν το πλήρωσα και το Μάιο του 2010 έγινε διακοπή της σύνδεσης μου.
Και σήμερα 6/10/2010 μου έστειλε επιστολή μέσω των νομικών υπηρεσιών της ότι χρωστάω 160.10 €
Δηλαδή για τον Απρίλιο Μάιο & Ιούνιο 39,86 € για κάθε μήνα
Και 40,52 € για τον μήνα Ιούλιο. Δηλαδή και εξερχόμενες κλήσεις από το παραπάνω κινητό δεν έκανα ποτέ μου και κομμένο ήταν από τον Απρίλιο του 2010 και βρέθηκα να χρωστάω.
Επικαλούμαι το άρθρο 4 και το άρθρο 11 του κώδικα δεοντολογίας ΕΕΤΤ
( ΦΕΚ.1505/Β/30-7-2008)
Και παρακαλώ για τις δικές ενέργειες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου